بهنوش بختیاری بیوگرافی+تصویر
 
   
 
 
پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:به,نوش,بهنوش,بختیاری,سینما,تلویزیون,سینما تلویزیون,بازیگر, ساعت 11:26 | | نوشته ‌شده به دست yanima | ( )

 بیوگرافی بهنوش بختياري از زبان خودش:

 

من در 29 ارديبهشت 1354 در تهران به دنيا آمدم. کودکي‌ام مثل کودکي خيلي‌هاي ديگر با

کلي اميد و آرزو سپري شد. من هم مثل خيلي از هم نسلان و هم جنسانم به زندگي نگاه

مي‌کردم. با همان روياهاي دست يافتني و دست نيافتني. بعد از گذراندن تحصيلات ابتدايي و

راهنمايي و دبيرستان وارد دانشگاه آزاد شدم آن هم در رشته مترجمي زبان فرانسه. اين رشته

را تا گرفتن مدرک کارشناسي در واحد تهران مرکز گذراندم و بعد با ورودم به دنياي سينما

تمام چيزهاي اطرافم تغيير کرد. بگذاريد ماجراي سينما را کمي مبسوط‌تر بگويم. من قبل از

بازيگري به عنوان منشي صحنه به سينما وارد شدم. در کنار آن در مدرسه «رسام هنر»

يک دوره يک ساله تئاتر را هم زير نظر خانم مهتاب نصيرپور گذراندم. از خاطرات خوش

آن سال‌ها مي‌توانم به کار در پشت‌صحنه فيلم «مهمان مامان» استاد داريوش مهرجويي اشاره

کنم که در سمت منشي صحنه در کنار ساير عوامل توليدي اين فيلم حضور داشتم اما در

همان دوران هم سوداي بازيگري و بازيگر شدن را در سر مي‌پروراندم. سرانجام سال

1375 بود که اين فرصت برايم به وجود آمد و در مجموعه «هواي تازه» ساخته آقاي محمد

رحمانيان بازيگري را آغاز کردم و به عرصه جديدي در دنياي سينما وارد شدم. همان چيزي

که گفتم سودايش را در سر داشتم و همين اتفاق باعث شد تا امروز بازي کنم و در کنار شما

باشم و خيلي از شما من را به عنوان يک بازيگر بشناسيد تا يکي از عوامل پشت صحنه فيلم.

خواندن البته از نوع مجازش يکي ديگر از دغدغه‌هاي هميشگي‌ام بود. در تمام اين سال‌ها و

در کنار بازيگري کلاس‌هاي آوازم را رها نکردم و ادامه‌اش دادم. فکر مي‌کنم اين تمام

ماجراي حضور من تا امروز در کنار شماست. چيزي که توضيح بيشترش خارج از حوصله

اين صفحات است. فقط در پايان دلم نمي‌آيد به نام يکي دونفر که در پيشرفت کاري‌ام خيلي به

آنها مديون هستم اشاره نکنم. کساني که امروز در ميان ما نيستند و شايد اين اشاره به آنها

اداي ديني باشد به محبت‌هايي که در حق من داشته‌اند. اول از همه زنده‌ياد حميده خير آبادي

که مثل فرزندي به او علاقه داشته و دارم و بعد هم زنده‌يادان اردشير افشين‌راد و مهدي

ابالسلط. روحشان شاد.

 

 

 

تصاویر وی:


 

 

 

 

 

 

اخرین عکس های بهنوش بختیاری , ازدواج بهنوش بختیاری , بهنوش بختیاری

هنوش بختیاری و همسرش , بهنوش بختیاری در جشنواره فجر 90 , بازیگر بهنوش بختیاری

جدیدترین عکس های بهنوش بختیاری , سایت رسمی بهنوش بختیاری

 

نظر وعضویت فراموشتون نشه. 


نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت15:54---10 ارديبهشت 1392
خیلی زیبایی دوست دارم بازیات واقعا جذاب بچه کجایی افتخار می دی برام پیغام بگذاری

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
:: برچسب‌ها: <-TagName->
   
آخرین عناوین مطالب